Urologija

Urolog Dr Ljubiša Bocokić, Poliklinika Bocokić, Niš

Tražite iskusnog urologa u Nišu? U Poliklinici Bocokić, u sektoru za urologiju, možete obaviti dole pobrojane specijalističke preglede.

Urologija je grana kliničke medicine koja se bavi etiologijom, patogenezom i dijagnostikom oboljenja urinarnog trakta kod muškaraca i kod žena, te reproduktivnim organima kod muškaraca. Urolog najčešće leči infekcije mokraćnih puteva, infekcije genitalnih organa, ispituje stanje prostate, rešava probleme sa testisima. Urolozi se bave i bubrežnim kolikama i lečenjem kamena u bubregu i mokraćnim putevima.

Dr Ljubiša Bocokić, specijalista urologije

Specijalista urologije, osnivač i vlasnik Poliklinike i laboratorije Bocokić

Dr Ljubiša Bocokić diplomirao je na Medicinskom fakultetu Univerziteta u Nišu, Srbija 1977. godine i od tada radi kao vojni lekar. Na Vojnomedicinskoj akademiji u Beogradu završava specijalizaciju iz oblasti Urologije 1989.

Kao lekar specijalista Urolog radi u Vojnoj Bolnici Niš, gde postiže značajne rezultate u radu sa pacijentima i vrši dužnost načelnika odeljenja za Urologiju.

Nakon toga osniva privatnu praksu iz oblasti urologije, koja se razvija i širi i do današnjih dana.

Član je Lekarske Komore Srbije.

U Poliklinici Bocokić, u sektoru za urologiju, možete obaviti sledeće specijalističke preglede:

Lečenje prostate

U Poliklinici Bocokić, u sektoru za urologiju, može se obaviti i pregled prostate.
Saznaj više: Lečenje prostate

Ispitivanje uzroka neplodnosti

U Poliklinici Bocokić se može obaviti kompletno ispitivanje uzroka neplodnosti kod muškaraca, kao i ordinirati odgovarajuća terapija, kojom bi se pomoglo i ostvarilo začeće deteta.
Saznaj više: Ispitivanje uzroka neplodnosti

Chlamydia i Mycoplasma

U Poliklinici i laboratoriji Bocokić, možete da ispitate da li imate neku polno prenosivu infekciju.
Saznaj više: Chlamydia i Mycoplasma

Ultrazvuk u urologiji

Ultrazvučni pregledi u urologiji su dopunski pregledi, neophodni za pravilno postavljanje dijagnoze.
Saznaj više: Ultrazvuk u urologiji

Fimoza

Fimoza je pojava suženja kože prepucijuma, koja izgleda poput gume koja steže glavić penisa.
Saznaj više: Fimoza

PSA tumorski marker

Već nekoliko godina unazad zvanična medicina koristi određene analize kojima se potvrđuje ili otklanja sumnja na maligne bolesti. Rana dijagnostika malignih bolesti, najčešće je siguran put ka potpunom izlečenju.
Saznaj više: PSA tumorski marker

Kondilomi, dijagnostika i lečenje

Humani papilloma virus ( HPV) je uzročnik najčešće polno prenosive bolesti poznate kao kondilomi ili genitalne bradavice.
Saznaj više: Kondilomi, dijagnostika i lečenje

Cistoskopija

Cistoskopija predstavlja pregled unutrašnjosti mokraćne bešike i mokraćne cevi (uretre).
Saznaj više: Cistoskopija

Lekari tima za urologiju Poliklinike Bocokić

dr Ljubiša Bocokić
dr Zoran Đorđević
dr Nenad Marković

Ispitivanje bolesti prostate je timski posao, koji rade urolozi, dr Ljubiša Bocokić– urolog,  dr Zoran Đorđević– urolog, dr Dragan Rakić– urolog, kao i radiolog, dr Nenad Marković, uz podršku tima naše medicinske laboratorije.

Urologu Klinike Bocokić u Nišu se možete javiti i u mnogim drugim nespecifičnim tegobama, kao što su bolovi u donjem delu trbuha, erektilna disfunkcija, povišena temperatura. Urolog je lekar koji će pomoći da Vaši urogenitalni putevi uvek budu u dobrom stanju.