Lekar opšte prakse

Lekar opšte medicine ne samo da ima veliki značaj u prevenciji zdravlja ljudi, već i u slučaju da se bolest već javila, ima najvažniju ulogu u prikupljanju osnovnih podataka o nastajanju bolesti, utvrđivanju simptomatologije, propisivanju i aplikovanju terapije, kao i u selekciji kandidata za specijalističke preglede.

Šta leči lekar opšte prakse?

• Akutne upale grla i nosa– najčešće izazavane virusnim ili bakterijskim infekcijama. Ove upale se karakterišu naglo nastalim bolovima u grlu, slinavljenjem nosa, bolovima u mišićima i zglobovima, opštom malaksalošću. Nekada se javi i povišena telesna temperatura, a u daljem toku bolesti, moguća je i pojava kašlja. Dr Andrija Hofman, sa velikom sigurnošću i pouzdanošću može da postavi dijagnozu i ordinira terapiju, kako bi Vam olakšao ovo stanje akutne upale, i kako bi Vam pomogao da se što pre vratite svojim svakodnevnim aktivnostima.
  • Povišen krvni pritisaknove svetske preporuke su da je lečenje krvnog pritiska potrebno već kada njegova vrednost bude 130/80 mmHg.  Ove vrednosti krvnog pritiska ima skoro polovima populacije odraslih ljudi, a sa godinama je učestalost povišenog krvnog pritiska još i veća. Ukoliko Vam se desi da imate glavobolju, i to naročito u jutarnjim časovima- moguće je da imate povišen krvni pritisak. Pre merenja krvnog pritiska potrebno je da mirujete bar 5 minuta, a preporučeno je da merenje ne vršite odmah nakon popijene kafe, ili nakon popijenih nekih lekova. Moguće je i dobro je poznat fenomen belog mantila, kada ljudima pritisak raste samo dok su u lekarskoj ordinaciji. Krvni pritisak treba meriti na obe ruke.U našoj ordinaciji možemo raditi i na 24h časovnom merenju krvnog pritiska, pomoću specijalnog aparata- koji se naziva 24h holter krvnog pritiska. Na taj način uočavaju se moguće česte promene krvnog pritiska. Cena 24h holtera krvnog pritiska je 4000 din. Ukoliko sumnjate da imate povišen krvni pritisak, naši lekari opšte medicine Vam mogu pomoći savetom o upotrebi lekova, savetima o životnim navikama kojima se krvni pritisak smanjuje, a takođe i pravovremenim upućivanjem na specijalistički pregled kako bi se izbegla pojava komplikacija.
  • Bolovi u stomakuukoliko osetite bilo kakve bolove u stomaku, možete se javiti našem lekaru opšte medicine. Ovi bolovi mogu da se jave naglo, mogu da budu u vidu grčeva, ili u vidu tupih bolova. Takođe, ovi bolovi mogu da se samo povremeno javljaju, ili da postoje stalno, već duži vremenski period. Ozbiljna stanja su kolike, bolovi jakog intenziteta koji nastaju zbog kamena u bubregu, ili u žučnoj kesi. Ovi bolovi su specifični, a mi smo opremljeni da odmah reagujemo, uradimo ultrazvučni pregled, preglede krvi i mokraće, uključimo infuziju i tako na brz i efikasan način pomognemo da se bolovi umire i nastalo stanje brzo prođe

Lekar opšte prakse, dr Andrija Hofman je diplomirao na Medicinskom fakultetu Univerziteta u Nišu, Srbija 2014. godine. Po završetku staža i polozenog stručnog ispita postaje aktivni sportski lekar u „FSTO“ Prokuplje u periodu od 2014 – 2016. godine,  gde je pratio reprezentaciju kako na domaćim tako i na utakmicama u inostranstvu. Volonter je u Crvenom krstu i HMP u Nišu. Član je Lekarske komore Srbije a od 10.04.2018. godine postaje deo lekarskog tima Poliklinike Bocokić. Dr Andrija Hofman je trenutno na specijalizaciji iz oblasti medicinske biohemije.

Lekar opšte prakse, dr Aleksandra Lazarević je diplomirala na Medicinskom fakultetu, Univerziteta u Nišu, Srbija 2012. godine. Nakon toga završava Školu rezervnih oficira na VMA u Beogradu. Radno iskustvo kao lekar opšte prakse počinje u privatnoj ordinaciji Fenix Medica u Nišu. Ubrzo završava i edukaciju za ultrazvučnu dijagnostiku štitne žlezde u školi ultrazvuka Antamedica u Beogradu. Član je Lekarske komore Srbije. Timu Poliklinike Bocokić se priključuje 2019. godine, a od januara 2022. je i na specijalizaciji iz oblasti interne medicine .

Pregled lekara opšte prakse se zakazuje i košta 3500 din.

Vaši lekari:

Dr Andrija Hofman   dr Aleksandra Lazarević